4. STEM Planımız da Küresel ısınma problem durumu ele alınarak proje ekibi ile yazılan Masal öğrencilerimize okundu. Küresel ısınma nedenleri ve sonuçları keşfetme Aşamasında etkinlikler yapıldı, derinleştirme Aşamasında matematik etkinlikleri yapıldı, küresel ısınma sorunu ile ilgili çözümler üretildi. Mühendislik Aşamasında Buzkırıcı etkinliğimizin tasarımı yapıldı, öğrencilerimiz sunumlarını gerçekleştirdi.
-STEM eğitim modelini okul öncesinde yaygınlaştırmak , -Okul öncesi öğretmenlerinin STEM, 5e modeli ve proje tabanlı eğitimleri aktif kullanmalarını sağlamak -Okul öncesi öğrencilerinin temel matematik becerilerini STEM ile kazanmalarını sağlamak hedeflenmektedir. - To popularize the STEM education model in pre-school, - To ensure that pre-school teachers use STEM, 5e model and project-based education actively - It is aimed to enable pre-school students to gain basic mathematical skills with ST
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
-
1. STEM Planımız mühendislik Aşamasında az su ile tarım yapabilmek için damlama sistemi tasarladık ve ürününüzü oluşturduk. Çocuklar ürün d...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder